Sunday, November 3, 2013

I'm Back !!!!!!

Assalamualaikum ^^


Bayangkan last entri on 12 December 2012. Hoi dah nak dekat setahun dah kau tak update blog wehhhh. Memang pemalas giler even takde sape bace blog kau kan Maliha! Huhu. 

Alkisah pada 27 Mei 2013 lalu, aku telah selamat menyambung pelajaran di Institut Profesional Baitulmal, Kuala Lumpur. Time tu memang rase taknak g mane mane. Aku mane penah g jauh jauh tanpe mak. Sentap iolls tau ! Huh, tapi perjalanan mengejar cita cita harus diteruskan. Cewahh cita cita sangat! Sampailah harinyer, pergi daftar, cotcetcotcet selamatlah ! :'( sedih bak hang mak abang hantar pastu semua balik tinggal aku berorientasi kat sane. Hmmm, sabar. 

Eh, roomates aku sem 1 sangat best ohh. Semua adik adik. Al maklumlah aku tersesat terlebih umur. Haha. Classmates pon ohsem. Masuk kepala. Hmm, rindu korang sangat sangat. Tak boleh ganti keohseman korang tu.

Zakila, Syahila, aku, Hasnieda

Rakinah



 Classmates ohsem. Ya Allah rindu

Time presentation

Tu sebahagian kengkawan intake jun 2013. Sekarang aku dah masuk sem 2, roomates dah bertukar, classmates lagilah bertukar. Classmates campur intake april, jun dan julai 2013. Huuu, harap semua boleh bagi komitmen yang sangat ohsem ye classmates.

Aku ambik kos LCCI. Tahu tak ape tu LCCI? LCCI tu London Of Chamber Commerce and Industry. Senang cite kos akaun. Hah, dah nak akhir ayat baru nak gempak cerite ambik kos ape. Ntah ape ape lah aku ni..

K tension. Bai

AKU RINDU KORANG SEMUA :'(


1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum...
Tinggal jejak kat sini :D

.: ENTRY LAIN :.