Wednesday, April 16, 2014

L I F E

Assalamualaikum ^^


Kau dah kenape tertunduk malu? 

Weh weh miracle giler aku update blog ni. Rasa macam nak kunyah kunyah je laptop ni. Errr rileks lah weh, setakat laptop tu ape lah sangat. Haha. Aku rasa semakin umur berusia ni aku rasa aku semakin feeling tua tua. Contoh, korang tengok lah aku punyer blog. Dulu bukan main comel giler blog aku tapi naluri aku dah tak berkenan pulak. Tu yang jadi simple giler tu, memang giler dah aku tengok. Takpe takpe, tenang sikit hati aku tengok bende simple simple ni. Ngehehehehe.

Life aku masa dekat kolej dulu sama je. Macam takde life. Maksud aku bukan takde yang macam entah pape tu, ni contoh okey pepagi kalau ade klas haruslah bangun mandi, siap siap nak pegi kelas, lepas habis kelas masuk bilik lepas tu keluar beli makan, lepas tu tidur, lepas tu basuh baju lepas tu tidur balik barulah study. Haaa macam tu la life aku kat sana. Walaupun macam tu, tapi aku digembirakan dengan kawan kawan yang ohsem. Terus hidup aku ade life. Apekah?

Sekarang aku tengah cuti semester dalam sebulan lebih. Lepas tu masuk semester 3. Last semester tuu tapi tengoklah aku malas nak cerita. Haha. Pengalaman semester 1 dengan semester 2 sangat berbeza. Kau rasa macam eh ape ni laen ni, kau belajar ke maen lari lari? Nampak tak kelainan?

Contoh kelainan satu. Dulu memula kau masuk belajar macam alahai baik giler aku. Pijak unta pon tak rasa ape ape. Tapi sekarang amboiii macam kolej tu keluarga kau punyer. Haaa tu baru satu.

Contoh kelainan dua. Kalau dulu kau tak masuk kelas seminggu pon kau rileks je. Eleh ape lah sangat seminggu tu, kejar je eh dah masuk pale hotak dah sume subjek kau belajar. Eh, miracle kan ? Tapi sekarang kau try buat! Baru sehari kau tak datang kelas, ya ampunn macam sebulan tak masuk kelas. Ape ke bengap sangat pale hotak aku ni ? Hah sekarang baru kau tahu !

Contoh kelainan tiga. Hah ni aku pelik, pelik sangat ni. Sepatutnya dulu kau mesti kalau nak shoping jenjalan mesti kau heaven, tapi tak pon . Sekarang amboiii melampau keluarnya. Sehari sekali tuuu, ape nak jadi???

Dah la tu kelainan, yang sama pon ade. Yang samanya haruslah dekat kelas pastu kat bilik aku lah manusia yang paling tua. Errrghhhhh kau rasa macam mak mak sangat kat dalam tu -.-

Aku rasa baik korang tengok je gamba ape aku nak post, nanti korang muntah darah pulak bace aku membebel ni, kalau bernas takpe jugak ye dok??

Level 1 --


Roommate aku tapi sorang lagi duk tido dalam bilik, kitorang memang kaki jalan 


Time ni nak sambut hari kebangsaan dekat pavilion


Sempat jugak, dah tu kau nak tengok je?


Cantik giler miss time ni sebab selalu g kelas tanpa sebarang make up, ecewahhh

Level 2 --


Style tak gamba dekat tepi toilet?


 Kitorang kan kaki jalan, kan dah kate suke jalan!


Dekat UPM tak silap aku, ade karnival gasing. Best hokeyyy walaupun gasing tu pusing pusing




Charity baazar dekat kolej, lecturer aku pu sufian, pu hafiz dengan pu salman


Roommate level 2


Sayam korang sangat sangat


Classmates aku sume cecantik, kau hado?




Tu lah buktinya aku ni blogger. Tapi yang hado



Rindu blog sangat sangat. Rindu kawan kawan sangat sangat. Jangan lupakan akak tau sayam semua. Miss u miss u 



No comments:

.: ENTRY LAIN :.