Saturday, March 10, 2012

Baju Geng Fiq'ra

Assalamualaikum ^^

Alahaiii, aritu aku dah buad entry pasal INI yang kononnyer aku dah kembali duk menaip entry macam selalu. Tapi aku senyapkan diri sampailah ke hari niy. Haha, aku ingatkan line intenet aku niy dah kembali waras time tu. Rupanya same jek adoi. So, thats why lah aku senyapkan diri sampai hari niy. And hari niy, kompem aku dah tak senyap dah. Haha.

Bukan apa, banyak benda yang aku wajib story kat blog berhabuk aku niy terpaksa ditangguhkan sampai ke hari niy. Haish bersabarlah sangat aku niy. Aku nak cerita pasai baju geng fiq'ra yang aku dah terima dari kak mas. Wuhuuuuuu, dah berabad aku terima, baru hari niy aku nak infom kat korang kan ? Haha, rileks lah. Barulah tak terburu buru. Cewahhhh. 

So, aku adalah geng fiq'ra. Taktaw ke geng ape ? Adoi, pegi link niy . Hah, taw ke tak lagi hah ? Huhu. So, aku nak tunjuk kat korang baju tshet geng niy. Warna hitam cun beb ! Hehe, aku pakai takdelah ketat, takdelah besor. Memang bagus untuk dipakai. Jum tengok baju niy jum.

bahagian depan baju

bahagian belakang baju

Okey, tu lah permukaan baju tshet geng fiq'ra. Kalau korang nak buad online shopping, korang boleh pegi link niy. Dari fiq'ra jugak okey ! Babai :)

3 comments:

Sarah Mnasir said...

GF.. mcm girl fren.. :D
cntik baju tuu

Maliha ♥ said...

@aRa ❤ aFiq™
hee, girlfriend ! muley jugek :D

Miss Kay said...

Hye.. GF gak nie.. rindunyaa.. #DatangSinggah #RinduGF

.: ENTRY LAIN :.