Sunday, March 11, 2012

Hitam Bertukar Putih !

Assalamualaikum ^^

Alhamdulillah kenyang lepas makan dekat umah kenduri kawen. Dekat jek umah aku. Tak sampai 2 saat dah sampai (: . Korang pon mesti ramai yang ade undangan kenduri hari niy kan ? Yelah, mule cuti sekolah la katekan. Tengok ! Aku yang tak sekolah pon aku taw. Haha.

Okey berbalik kepade tajuk di atas. Ape yang hitam bertukar putih nyer ? Kereta ke ? Muka ke ? Aish tak mampu lah den pasai kereta nak update dekat sini. Haha. Actually, my fone lah ! Tu jek harta yang aku ade. Hikhikhikhik. Kalau korang ade bace dulu, fon aku warne hitam kan ? Tapi sekarang dah berubah warne tu. Errrr, bangger sungguh !

Tapi memang bangger pon. Comel le warne putih. Tapi dalam upacara pertukaran fon aku tu, banyak halangannyer. Haha, kalau nak diceritekan, tak tido malam lah aku. Panjang sangat nak taip (:. Tapi kan same jek pon , Blackberry Curve 8520 jek. Harap warne jek yang bertukar. Tapi. Nak tukar fon yang same tapi laen warne pon habis RM2++ aku taw tak -..- . Peduli ape ? Dah putih comel, suke aty aku lah P:.



Ngee. betoi tak yang putih agy comel ? Lalaalalalallalallala. Memang takde motif kan aku ? Suke hati lah ! >.<

5 comments:

CiK FizA said...

waahh~ cumil la ! ^^

Maliha ♥ said...

@CiK FizA
cumil ke fon tu? ish, malu niy :D

AkmaDanira said...

hihih ,
kita punya memang warna putih
comel mcm awak :D

Maliha ♥ said...

@AkmaDanira
e yeke ? hehe same same !

aRa ❤ aFiq™ said...

chantek :)

.: ENTRY LAIN :.