Wednesday, July 11, 2012

The Wedding!

Assalamualaikum ^^

The gift from Italy. Mangi betoi. Aku ingat sabun mandi bawu terpikir nak mandi gune sabun niy. Sepupu aku kate kalo gune sabun niy tak payah mandi seminggu. Ntah mane dea belajo.


Peace no war! Pada tanggal 30 Jun 2012 bersamaan minggu lepas aku dan pemili pegi Kuala Lumpur sebab dua pupu aku kawen. Oh eksaited gilos sebab antare sedare aku , depa niy lah yang kayos gilos. Keluarga berada lah katekan. Belajor semua kat luar negara. Dah takmo dah kat sinii. Rumah pon banyak dekat sane. Untunglahhhh. Tapi diorang sangat humble. Sukenyerrrr. Eheks. Okey wedding niy diadakan dekat Dsaji Cafe And Restaurant. Alah dekat jalan semarak yang dekat dengan Dewan Perdana Felda tu. Haaa situ lah !

Sampai sampai jek kitorang dengan makcik dan sepupu aku terase Oh sangat meriah. Ramainyer orang putih. Mengapakah ? Adakah sebab pengantin belajar kat london ? Oh bukan . Sebabnya keluarga pengantin perempuan sebelah ibunya adelah orang putih ye anak anak. Okey after salam salam cium idung laga buntut masuklah kitorang ke dalam untuk menjamu selera. Dah ramai sedare aku kat dalam tu ropenyer. Kitorang disuruh pegi kat dalam dewan sebab keluarga lah katekan.

Tengah duk gedik gedik jalan macam orang mabuk cari makanan dengan sepupu aku tetibe abg aku kecoh macam ayam itik serama. Alkisahnyer dea nak bagitaw yang aizat pon ade datang wedding due pupu aku niy. Aizat weyh aizat sungai lui ! Ish ble aku dengo tu memang dah macam ayam berak kapur sirih sebabnyer aku tak penah duk jumpe dea. Terase lah perak sikit kan. Normal ar beb !


Sempatlah habis makan dan... Pakcik aku pegi kat aizat dan cakap kitorang nak bergambar. Datanglah aizat kat kitorang. Dalam hati duk kate. Hensem jugak aizat niy. Sesuai jadi laki aku. Ehhhhh. Oh lupe. Due pupu aku yang kawen niy laki ye. Dea ade kembar. Due due hemsem hukhukhuk. Melepas dah !

 The pengantins. Kakak tuh sumpah cantek sangats sangats weyh. Campuran melayu orang putih lah katekan. Due pupu aku tu bapak dea melayu. Memanglah dah sepupu mak aku. Mak dea org filipina jugek. Dalam gambar niy mak aku, makcik aku dan sepupu aku.

Siyesly aku tak kenal sape laki tuh actually. Tapi sepupu aku niy minat sangats oh same dea. Dea vokalis kumpulan the padangs . Adek kepada pengantin perempuan. Ohmey ! Tcapai gak hasrat kak epi bergambar dengan dea. Ramah okey !

 Aksi kurang bertenage dari kami -..-. Kamera handfon :)


 Bangge dah time niy buad muke comey. Tengok tengok kamera abang aku dea fokes kat ncet tu bukan kat kami ! Hampeh ! Nangesh pusing meja !>.<

 Terase cun oh gamba niy ! Ahaks

 Dan dan pegang gelas ala ala orang kaye ! Haha


Babai see soon ! Sori lambat loading. Entry penuh gambar perasan  :D

No comments:

.: ENTRY LAIN :.