Friday, January 3, 2014

Program Projek Iqra' Untuk Tahun 2014

Assalamualaikum ^^


Entri pertama untuk tahun baru 2014. Yeayy, alhamdulillah Allah panjangkan umur ni untuk melangkah ke tahun baru yang makin mencabar ni. Sedar tak sedar umur aku pon dah masuk 22 tahun tapi belum lagi, bulan 9 nanti. Hee,makin "HAKAK" lah aku kat IPB tu T_T

Nak dipendekkan cerita, aku nak cerita ni pasal Projek Iqra'. Aku adalah salah seorang Sahabat Iqra'. Aku mula daftar time pegi event BLOGRRR bulan lepas. Hee, kenapa aku tertarik nak daftar? Alkisahnya lepas aku dengar akak sorang ni cerita pasal projek iqra. Tapi kalau nak diceritakan kat sini memang panjang. Hehe. 


Okay, dekat bawah ni adalah antara program yang bakal dilaksanakan oleh Projek Iqra' untuk tahun 2014. InsyaAllah, aku akan join kalau takde hal . Hee


Projek Iqra' juga mendapat kerjasama daripada pelbagai pihak antaranya penaja, sukarelawan, koordinator dan sebagainya untuk menjayakan lagi semua program program yang diadakan. 


Okay lah, bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi ahli Projek Iqra yakni menjadi Sahabat Iqra', korang boleh lah mendaftarkan diri dengan bahagianya dengan tekan dekat bawah ni ye. 

Laman web P I: DAFTAR (TEKAN SINI)



Kalau dah siap daftar, ape tunggu lagi! Korang haruslah mengeLIKE, memFOLLOW, mengRETWEET, mengSUBSCRIBE page Projek Iqra' di semua laman sosial yang ada k !





Sampai sini ajelah kite ye . Semoga korang mendapat manfaat dari menJOIN Projek Iqra' !
Till then babai 


1 comment:

Unknown said...

terima kasih atas sokongan :)

.: ENTRY LAIN :.